"Door Worxflow loopt ons proces van aanvraag tot plaatsing vele malen sneller."


Jeroen Moes - Business Proces & IT Manager - AP Support

"Het is voor ons een echte gamechanger."

"De markt vraagt om snelheid. Waar we voorheen een week de tijd hadden om een kandidaat voor te stellen, dient dat nu vaak te gebeuren binnen 24 of 48 uur. Als je het proces dan niet goed op orde hebt, dan sta je buiten spel. Door Worxflow loopt ons proces van aanvraag tot plaatsing vele malen sneller. Het is voor ons een echte gamechanger.

We waren launching customer van Worxflow. Natuurlijk brengt dat wat extra uitdagingen met zich mee. De weg was nog niet helemaal geplaveid. Gelukkig was vanaf het eerste moment al duidelijk dat het team van Worxflow onze business snapt. Ze denken mee, hebben kennis van de markt, kennen onze uitdagingen en spelen daarop in. 



"..iedereen realtime betrokken: wie is waar voorgesteld."

"Het tijdperk vóór Worxflow bestond uit Excel-lijstjes, een fysiek planboard en statusupdates via de mail. Daardoor had niet iedereen binnen AP Support hetzelfde inzicht.

Nu is iedereen realtime betrokken; wie is waar voorgesteld? Wat is de status? Is iemand aangenomen of afgewezen? Zeker in de branche waarin wij zitten is dit erg belangrijk. Onze opdrachtgevers, zoals grote verzekeraars, hebben hun proces zeer strak ingericht. Daarop kun je als serieuze speler in de markt niet achterlopen."


"..groeiambitie van collega's en die van de organisatie waar te maken!"

"Op dit moment benutten we Worxflow nog niet voor de volle 100%. Daar ligt nu de focus op. Naar de toekomst toe willen we onze consultants in het land nog veel meer betrekken bij het hele voorstelproces. Met al het overzicht en inzicht dat ontstaat met Worxflow, zorgen we dat we goed kunnen bijsturen om de groeiambitie van collega’s en die van de organisatie waar te maken!"